На даний момент 56 гостей на сайті

Пошук на сайті

Пожертва на храм

Опитування

Оцініть наш сайт

Лічильник відвідин

СьогодніСьогодні63
ВчораВчора46
В цьому тижніВ цьому тижні310
В цьому місяціВ цьому місяці468
Загальні відвідиниЗагальні відвідини346359
Неділя, 24 травня 2015, 19:52
PDFДрукe-mail
Вознесіння Господнє

Свято Вознесіння Христового належить до двунадесятих свят і відзначається Церквою на 40-й день після Пасхи, який завжди припадає на четвер шостого тижня.

Після Воскресіння Свого Господь наш Іісус Христос перебував на землі ще 40 днів. Він неодноразово являвся апостолам у Своему прославленому безсмертному Тілі, щоб навчати їх таїнам Царства Небесного, і разом з тим нагадував про необхідність отримання дарів Святого Духа по обітниці Бога Отця, без яких неможливо здійснити величну справу проповіді Євангелія всьому світові.

Ще напередодні Своєї хресної смерті, на Таємній Вечері, сидячи в колі учнів, Христос говорив їм: «Краще для вас, щоб Я пішов, бо як Я не піду, Утішитель (себто Св. Дух — авт.) не прийде до вас» (Ін. 16; 7).

Про це ж Він нагадав апостолам і перед Своїм Вознесінням до Свого і нашого Отця Небесного: «Ви приймете силу, як Дух Святий зійде на вас, і будете Моїми свідками в Єрусалимі й в усій Іудеї та в Самарії, та аж до останнього краю землі» (Діян. 1; 8). І, прорікши це, Господь почав підійматись угору прямо на очах учнів.

Свято Вознесіння Господнього вінчає Пасху — Воскресіння Господнє — та готовить нас до величного свята П’ятидесятниці, тобто прокладає шлях для сходження у світ Святого Духа й утворення на землі Церкви Христової. Саме очікуване на той час диво П’ятидесятниці давало Христові право сказати: «Я перебуватиму з вами в усі дні до кінця віку» (Мтв. 28; 20).

 
Субота, 11 квітня 2015, 20:50
PDFДрукe-mail
Рейтинг Користувача: / 3
НайгіршеНайкраще 
-
_
Христос Воскрес! - Воістину Воскрес!

О, як чудодійні ці слова! Коли ми їх вимовляємо або чуємо, в наших серцях спалахують вогні святої радості про Господа Ісуса Христа Воскреслого. І де б вони не виголошувалися, де б ці слова не лунали, де б не чулися, - усюди вони викликають тріпотіння в кожному серці і від них все яскравіше спалахує полум’я віри в душі кожного прославляючого Воскреслого Господа.
«Христос Воскрес!» - Ми говоримо з відчуттям духовного захоплення; їх хочеться вимовляти без кінця, слухаючи у відповідь інші два святих слова: «Воістину Воскрес!"
Христос воскрес! - І для всього всесвіту почалася дійсна весна, світлий, радісний ранок нового життя. Воскресіння Господа Ісуса - перша дійсна перемога життя над смертю.
Подія Воскресіння Христова - найбільше християнське свято. Це є Свято свят і Торжество з торжеств, знамення перемоги над гріхом і смертю і початок буття світу, спокутуваного і освяченого Господом Ісусом Христом. Свято це називається ще Великоднем, тобто днем, в який здійснився наш перехід від смерті - до життя і від землі - до Неба.
Ось як це було:
   
Субота, 11 квітня 2015, 20:47
PDFДрукe-mail
Рейтинг Користувача: / 3
НайгіршеНайкраще 

 

Адміністрація сайту вітає всіх віруючих Християн із світлим святом ПАСХИ. Нехай блага вістка Христового Воскресіння, яку сповістив ангел, принесе мир та спокій у Ваше життя! Божої благодаті та благословення Вашим домівкам та родинам, гармонії та порозуміння у сімейному житті, внутрішньої свободи та віднови!
Хай душа наповниться світлом та радістю, а серце завжди буде храмом любові, надії та непохитної віри.
Божої мудрості Вам, натхнення та сил для реалізації задуманих проектів і досягнення омріяних вершин!

І зійде сонце,
Наче кругла паска,
Мов писанка,
Розквітне вся земля –
Радіймо, друзі,
Великодня казка
Гаївкою хай серце звеселя!
Співаймо, друзі,
В Великоднім колі
І Господа воскреслого молім,
Щоб обновивсь
Весною щастя й долі
Наш рідний край, наш дім.
Христос Воскрес!

   
П'ятниця, 10 квітня 2015, 08:58
PDFДрукe-mail
Страсна п'ятниця

Спливає Страсний тиждень, а сьогодні, християни відзначають Велику (Страсну) п'ятницю. Цього дня віряни згадують страждання і смерть Ісуса Христа. Замовкають навіть дзвони у церквах. На богослужінні згадується час, коли Христос добровільно віддав Себе на хресну смерть заради людей.

Вважається, що всі приготування до свята Великодня, такі як фарбування яєць і випічка великодніх пасок, закінчена напередодні, у Чистий четвер, а у Велику п'ятницю ніщо не повинно відволікати віруючих християн від молитви.
Божественна літургія в Страсну П’ятницю не здійснюється. Але в другій половині дня в православних храмах виносять з вівтаря плащаницю - шите зображення знятого з Хреста Тіла Спасителя.
   
Вівторок, 07 квітня 2015, 10:02
PDFДрукe-mail

 

Благовіщення Пресвятої Богородиці

Історія вшанування Пресвятої Діви Марії починається з моменту явлення до Неї посланого від Бога до міста Назарет архангела Гавриїла, який, увійшовши до Її будинку, звернувся до Неї з вітанням, яке висловлює шанобливу повагу: «Радуйся, Благодатна» (Лк. 1, 28).
Церква з глибоким благоговінням шанує Пресвяту Діву Марію, звеличену Богом за ангельську чистоту, глибоке смирення і найбільшу святість. У небесній славі, де Божественне світло передається від одного ангельського ликостояння іншому, Пречиста Богородиця займає найближче до Престолу Божого місце й іменується Церквою «честнейшей Херувим и славнейшей без сравнения Серафим».
   
Субота, 04 квітня 2015, 20:39
PDFДрукe-mail

 

 

Вербна неділя   вхід господній в Єрусалим

Свято Входу Господнього в Єрусалим відбувається за тиждень до Великодня. Він відноситься до числа Панських двунадесятих свят.

Зв'язок свята з подіями Священної історії Старого і Нового Завіту.

На думку євангеліста Матвія, а слідом за ним і стародавніх церковних тлумачів, в день Входу Господнього в Єрусалим виповнилося старозавітне пророцтво про образ явища світу очікуваного Месії. Ось що говорить пророк Захарія: "Радій вельми, о дочко Сіону, веселись, дочко Єрусалиму! Ось Цар твій іде до тебе, справедливий і повний спасіння, покірний, і їде на ослі, і на молодій ослиці" (книга пророка Захарії 9:9 ). Така дивна на перший погляд подія - урочистий вхід Царя не на коні, а саме на ослі, пояснюється давнім звичаєм: царі їздили на віслюку для того, щоб показати, що вони не бажають війни. Осел представлявся тваринам, що символізує стан світу, тому і Христос в'їжджає в Єрусалим на ослі, знаменуючи тим самим, що Він буде царювати не силою зброї, але Духом Господнім. Саме так вступав в Єрусалим і предок Спасителя - з Його людству - цар Давид.


Отже, пророцтво Захарії знайшло своє виконання в Новому Завіті - у події Входу Господнього в Єрусалим. Про це оповідають всі чотири євангелісти (Євангеліє від Матвія 21:1-11; Євангеліє від Марка 11:1-11; Євангеліє від Луки 19:29-44; Євангеліє від Іоанна 12:12-19).

Ось як описує цю подію євангеліст Матвій: "І коли вони наблизились до Єрусалиму, і прийшли до Вітфагії, до гори Оливної, тоді (Ісус) послав двох учнів, сказавши їм: Ідіть у село, яке перед вами, і знайдете зараз ослицю прив'язану та молодого осла з нею; Відв'яжіть, приведіть до Мене. І якщо хтось скаже вам що-небудь, відповідайте, що їх потребує Господь... Учні пішли, та й зробили, як звелів їм Ісус. Привели ослицю й осля, і Він сів на них. І багато народу стелили одежу свою по дорозі, а інші різали гілки з дерев і стелили дорогу. Народ же, що передував, викрикував, кажучи: Осанна (тобто "порятунок" або "спаси нас" - вигук, яким євреї вітали царів) синові Давидовому! Благословенний, хто йде (слово це розумілося як месіанський титул) в ім'я Господнє! Осанна на висоті! І коли увійшов Він до Єрусалиму, все місто, питаючи: Хто це такий? А народ говорив: Це Пророк, Ісус із Назарету Галілейського "(Євангеліє від Матвія 21:1-4, 6-11).

Духовний сенс свята.

Свято Входу Господнього в Єрусалим присвячений останнім дням земного життя Спасителя. Незабаром після дива воскресіння Лазаря Цар Світу - як Володар, що приходить до Своїх підданим зі світом - в'їжджає в Єрусалим на ослиці і молодому осля. На думку тлумачів, під'яремнії ослиця тут - символ євреїв, які перебувають під ярмом закону, а необ'їжджений осел - символ ще неосвічених язичників; Господь же прийшов запанувати і над тими і над іншими. Назустріч Йому виходять натовпи людей, чули про його дивні чудеса, про Його натхненні проповіді. Жителі міста кидають під копита ослика - на знак поваги до Христа, на знак свого схиляння перед Ним - власний одяг, вони радісно вимахують зеленими гілками фінікових пальм (нашим символом є верби, принесені в день свята у храм і окроплюються святою водою) , вони виголошують Йому славослів'я. Люди зустрічають Ісуса Христа - як Царя і як Месію.

Однак, християни завжди пам'ятають і про те, як той же самий народ, що в годину Входу Господнього в Єрусалим зустрічав Його з такою радістю і з такими великими почестями, - всього кілька днів по тому в люті кричав, звертаючись до свого правителя Понтія Пілата: "Розіпни, розіпни Його". Нині кожен християнин, навчений гірким досвідом зради єрусалимських мешканців по відношенню до Христа, прагне до того, щоб не опинитися в тому ж самому становищі, як і древні іудеї. Адже і кожен приходить в цей день до храму і що віддає в ньому хвалу Богові може тут же знову зрадити Його на страждання і смерть: і не обов'язково через пряме зречення від Нього, часом - просто через свій гріх, непорядний вчинок, прояв особистої ненависті до ближнього . Грішачи, що володіє справжнім покаянним почуттям християнин щоразу відчуває себе в ролі распінателей Спасителя - як знову і знову заподіює Йому муки.

Історія виникнення свята.

Свято Входу Господнього в Єрусалим виникає і поширюється в IV-V століттях. Спочатку найбільш урочисто він відзначався в Єрусалимській Церкві (свідоцтво про це ми знаходимо, зокрема, в описі паломництва Егер в Єрусалим).

Характерні особливості святкового богослужіння в різні історичні періоди. Автори богослужбових текстів.

Починаючи з VII століття, створюються тексти, використовувані при вчиненні святкового богослужіння і понині. Наприклад, канон свята належить преподобному Косьмі Маюмскому, а тріпеснци (канони, що складаються з трьох пісень) на повечір'ї - перу преподобного Андрія Критського.

Підготовчий період свята. Передсвято і віддання свята.

Свято не має в календарі ні днів предпразднства, ні днів попразднства, проте, вся седмиця перед ним іменується "седмицею Квітна", і її богослужбові тексти пов'язані за змістом з подіями воскресіння Лазаря і Входу в Єрусалим.




Вербна неділя   вхід господній в Єрусалим
   

Сторінка 3 з 13

<< Початок < Попередня 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Наступна > Кінець >>